Translate

dilluns, 18 d’abril del 2022

Més fort del món ...

 En una ocasió li van demanar a una barra de ferro si era la més forta del món, i va dir:

- No, el més fort és el foc, perquè em fon.

Aleshores van preguntar al foc si era el més fort del món, però va dir:

- No, és l'aigua! perquè a mi m'apaga.

Aleshores van anar a l'aigua i li van preguntar si ella era la més forta del món, i va dir

- No, és el sol, perquè quan em toca m'evapora.

I se'n van anar al sol a preguntar-li si ell era ell més fort del món, i va dir:

- No, el més fort és el núvol, perquè quan es posa davant meu apaga la meva escalfor.

I se'n van anar al núvol a preguntar-li si ell era el més fort del món, i va dir:

- No, la més forta és la muntanya - va respondre - perquè quan m'he enfrontat a ella em pot partir en dos.

Van anar a buscar a la muntanya i li van preguntar si ella era la més forta del món, i va dir:

- No, el més fort del món és l'home, perquè ell pot escalar-me, arribar al meu cim i conquistar-me, i si volgués, amb les seves eines i màquines, em podria convertir en res.

Van anar aleshores amb l'home per preguntar-li si era el més fort del món, i va dir:

- No, la més forta és la mort, perquè ella té la potestat de treure'm la meva vida i la vida de qualsevol persona.

Anaren amb la mort, i la van veure majestuosament asseguda en el seu tron, i amb molt de respecte li van preguntar si ella era la més forta del món. La mort es va sorprendre, i entristida va dir:

- Durant molt de temps vaig ser la més forta del món, però fa poc més de 2000 anys, va arribar un home al qui li vaig llevar la vida, però al tercer dia va ressuscitar. I va ser així com em va vèncer. Aquest, sí, aquest, és l'home més fort del món. El seu nom és Jesús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada