Translate

dimecres, 2 de setembre del 2020

Per això m'aixeco...

Oh Déu, tu ets el meu Déu i ...

Per tu matino cada dia.
Per tu vinc a l'escola cada dia, a la feina cada matí.
Per tu, que animes la meva vida i la despertes.
Per tu, que obres el meu cor a la llum
i em crides a estar atent i vigilant.
Per tu, que em vols tot sencer i en harmonia.

Tinc set de tu, de la teva amistat i lleialtat.
Tinc set de tu, de la teva pau i perdó.
Tinc set de tu, de la teva sinceritat i alegria.
Tinc set de tu, de la teva fortalesa i bondat.

La meva vida té necessitat de tu,
com terra eixuta, sense aigua.
Tot el meu ésser s'obre a la teva gràcia,
esperant la rosada del matí.

Tota la meva vida tendeix a tu,
esperant la teva Vida sense terme.

El meu cor, en el meu interior, s'alegra
veient la teva força i la teva glòria en mi.

Tu em dónes una raó per existir.
La teva vida dóna sentit a la meva existència.
Tu, amb la teva fidelitat i lleialtat,
m'ajudes a confiar cada dia més.
La teva amistat val més que tots els triomfs.

A la nit, a l'anar a dormir, em recordo de tu.
Sé que tu estàs vigilant, cuidant-me,
en la foscor de la nit
i quan em desperto, enmig del silenci,
el meu cor descobreix que tu vius en ell.

Per això m'aixeco donant-te gràcies,
i així començar cada dia en la teva presència. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada