Translate

diumenge, 9 de juny del 2013

PARE

Vull mirar l’altre com Tu el mires
amb una mirada plena d’Amor.
Vull mirar-me a mi també,
des d’aquesta plenitud
amb que Tu m’estimes,
em crides i m’envies.
Ho vull fer
des de l’experiència del do rebut
i amb la gratuïtat de la donació senzilla
i quotidiana al servei de tots,
especialment dels més marginats i exclosos.
Vull servir al teu costat.
Gràcies per les petjades
de tendresa i compassió
que has deixat en la meva vida.
En la teva Paraula
trobo la llum que m’il·lumina.
En la pregària,
l’Aigua que em fecunda i purifica.
En l’Eucaristia
el Pa que enforteix
la meva entrega i em dóna vida.
I en la meva debilitat, Senyor,
trobo la teva fortalesa cada dia
Amén.

(Pregària d’una trobada d’enllaços de la FISC a Lleida, juny 2013)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada