Translate

diumenge, 29 de setembre del 2013

JO CREC ...

Jo crec
que tu, Déu, ets el Pare de tots els homes,
que els nois de tot el món som germans ...
que l'amor és millor que l'odi,
la no violència millor que la violència,
i la vertadera pau millor que la guerra ...
que la nostra unió és una gran força
per aconseguir un món nou
amb més amor, més comprensió,
més tolerància, menys violència,
més germanor i més pau ...
Per això, Pare Déu,
em comprometo a ser amic de tots
i no barallar-me amb ningú ...
em comprometo a ajudar tots aquells
que m 'ofenguin, i a demanar perdó
quan jo ofengui algú ...
Cada dia et pregaré, Pare Déu,
perquè els homes de tot el món
visquem com a germans,
perquè s'acabin les violències i les guerres,
i perquè tu, Pare Déu, ens donis la PAU 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada