Translate

diumenge, 15 de setembre del 2013

DIVERSES

CREIXO
Molt bon dia!
Estic content, creixo. He sentit el rellotge tocar les hores. El sol, avui com ahir, fa el seu camí. Un ocell ha volat davant de la meva finestra i les flors floreixen al balcó de casa. La veïna canta tot preparant el dinar per a la família. El temps passa. Quantes coses que es fan! Admiro la vida. Estic content. Creixo!

ANIVERSARI
Molt bon dia!
Jesús, no ho saps? Avui és el meu aniversari! Quan la mare m’ha despertat m’ha fet uns petons tan dolços com devien ser els de la teva mare, Maria. Gràcies Jesús. Gràcies marona. Sí, Jesús, avui et dono gràcies, per la vida, per l’amor, per tantes coses bones que m’has donat.

EL NAIXEMENT D’UN GERMÀ
Molt bon dia!
Jesús, t’has fixat que content que estic avui... Ha arribat corrents i, sense dir-nos bon dia, ja ens ha dit que ha nascut el seu germà. Ell i els seus pares l’esperaven tant! Tots estem molt contents! Tots et donem gràcies per l’alegria del nostre company i de tota la seva família. Gràcies per l’amor que donarem a aquest infant. Moltes gràcies Jesús!

ELS AMICS
Molt bon dia!
Senyor, tu m’has donat molts amics i amigues, i també m’has donat totes aquelles coses que vols que comparteixi amb ells. Per això et dic: gràcies Senyor!

LES PERSONES GRANS
Molt bon dia!

Senyor, conec moltes persones grans: pares, mestres, catequistes, monitors... que em fan descobrir aquest món tan bonic que tu has creat. Per això et dic ben fort: gràcies Senyor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada