Translate

divendres, 29 de juny del 2018

Pare Nostre!

Pare Nostre,
que estàs en les flors, 
en el cant dels ocells, 
al cor bategant; 
que estàs en l'amor, 
la compassió, la paciència,
i en el gest del perdó.

Pare Nostre, 
que estàs en mi, 
en la meva família, 
en els meus amics, 
que estàs en aquest que jo estimo, 
en aquest que em fereix, 
en aquell que busca la veritat ...

Santifico el teu nom adorat i glorificat, 
per tot el que és bonic, 
bo, just, honest, 
de bon nom i misericordiós.

Vingui a nosaltres 
el vostre regne de pau i justícia, 
fe, llum, amor. 
Que tot això sigui el centre de la meva vida, 
la meva llar, la meva família, 
de la meva feina, del meu estudi ....

Faci's la teva voluntat, 
encara que els meus precs reprodueixen
a vegades més el meu orgull, el meu ego, 
que les meves necessitats reals.

Perdona totes les meves ofenses, 
els meus errors, les meves faltes, 
els meus pecats i ofenses contra tu, 
contra mi mateix i contra els que m'envolten.
Fes que m'adoni quan es torna fred meu cor.

Perdona, 
així com jo amb la teva ajuda, 
perdono a aquells que em ofenen, 
fins i tot quan el meu cor està ferit.

No em deixis caure en les temptacions dels errors, 
dels vicis, de la crítica,
la xafarderia, l'enveja, 
la supèrbia, la destrucció, l'egoisme ....

I allibereu-me de tot mal, 
de tota violència, 
de tot infortuni, 
de tota malaltia.

Allibereu-me de tot dolor, 
de tota tristesa, angoixa 
i de tota desil·lusió.

Però, encara si aquestes dificultats
 veus que són necessàries en la meva vida, 
que jo tingui la força i el coratge de dir: 
Gràcies, Pare, Senyor per aquesta lliçó!
Que així sigui !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada