Translate

diumenge, 22 d’octubre del 2017

Jo sento, Senyor

Jo sento, Senyor, que Tu m'estimes.
Jo sento, Senyor, que et puc estimar.
Parla'm, Senyor, que el teu servent escolta.
Parla'm, què vols de mi?

Senyor Tu has estat gran per a mi
al desert de la meva vida, parla'm.

Jo vull estar disposat a tot.
Pren el meu ser, el meu cor és per Tu.
Per això canto les vostres meravelles,
per això canto el teu amor.
Per això canto les teves meravelles,
per això canto el teu amor.

Et lloo, Jesús, per la teva grandesa;
mil gràcies et dono pel teu gran amor.
Aquí em tens, Senyor, per acompanyar-te;
aquí em tens, què vols de mi ?.

Senyor Tu has estat gran per a mi
al desert de la meva vida, parla'm.



Yo siento, Señor, que Tú me amas. 
Yo siento, Señor, que Te puedo amar. 
Háblame, Señor, que Tu siervo escucha. 
Háblame, ¿qué quieres de mí? 

Señor Tú has sido grande para mí 
en el desierto de mi vida, háblame.

Yo quiero estar dispuesto a todo. 
Toma mi ser, mi corazón es para Ti. 
Por eso canto tus maravillas, 
por eso canto tu amor. 
Por eso canto tus maravillas, 
por eso canto tu amor. 

La ra la la ra la, 
la ra la la ra la, 
la ra la, la la ra la.

Te alabo, Jesús, por Tu grandeza; 
mil gracias Te doy por Tu gran Amor. 
Heme aquí, Señor, para acompañarte; 
heme aquí, ¿qué quieres de mí?. 

Señor, Tú has sido grande para mí 
en el desierto de mi vida, háblame.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada