Translate

divendres, 21 de juliol del 2017

Sóc la més petita

Sóc la persona més petita, sens dubte, 
però Déu m'ha mirat, i jo clamo la meva alegria.
Comparteixo la pobresa del meu poble, 
el petit Israel, "el seu servent", 
però ell amb la seva misericòrdia m'ha mirat, 
i jo desbordo de goig com en el dia de noces, 
i proclamo amb força la bellesa del seu amor. 
Obro la meva finestra cada dia 
de bat a bat a l'esperança, 
i sé que les meves fletxes arriben al Sant. 
El que és Poderós, ha escollit el petit, 
al més petit, per lluir-se en les seves obres, 
per lluir la seva misericòrdia, 
meravelles del seu amor. 
Tots em diran benaurada, 
però és cosa del seu amor. 
I anuncio que hi ha motius d'alegria per a tots, 
perquè la misericòrdia de Déu no té límits. 
Demà tot pot canviar: 
els que es recolzen orgullosos en les seves poltrones 
rodaran per terra, menyspreats i oblidats, 
en canvi els humils i senzills seran enaltits. 
Algun dia, així està escrit, 
els famolencs i captaires s'asseuran 
al banquet del Regne, 
i els avars, especuladors, 
pidolaran una engruna d'afecte. 
Demà, jo ho espero, 
les promeses de Déu es compliran, 
com en temps dels pares, 
que la seva misericòrdia no s'esgota. 
I ens beneirà de nou, 
i ens visitarà de nou, 
i es quedarà ja amb nosaltres per sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada