Translate

dilluns, 3 d’abril del 2017

L'hospital de Déu

Vaig anar a l'hospital de Déu, a fer-me una revisió de rutina, i vaig poder constatar que estava molt malalt !!!
Quan Jesús em va prendre la pressió va veure que estava baixa de TENDRESA.
Al prendre'm la temperatura, el termòmetre registre 40 graus de EGOISME.
Va fer-me un electrocardiograma i el diagnòstic va ser que necessitava diversos bypassos d'AMOR perquè les meves venes estaven bloquejades i no proveïen el meu Cor Buit.
Vaig passar cap ortopèdia: no podia caminar al costat dels meus germans igermanes i tampoc podia abraçar perquè m'havia fracturat a l'ensopegar amb la meva VANITAT.
La ressonància magnètica va revelar unes lletges taques de RANCÚNIA que calia fer desaparèixer a corre-cuita. També em van trobar MIOPIA ja que no podia veure més enllà de les aparences.
Quan em vaig queixar de SORDESA, Jesús em va diagnosticar quedar-me només, amb les paraules buides de cada dia.
El metge de capçalera després d'examinar el conjunt de resultats va dir que estava a punt de caure en un perillós síndrome, que m'estava DESHUMANITZANT però que encara estava a temps de curar-me.
GRÀCIES A DÉU ... perquè les consultes són gratuïtes, per la teva gran misericòrdia. Prometo en sortir d'aquí fer servir només els remeis naturals que recepta l'Evangeli ...
A l'aixecar-me prendré: Un got de AGRAÏMENT.
En arribar a la feina, una cullerada sopera de BON DIA.
Cada hora un compromís de PACIÈNCIA i AMOR.
La teva amistat és una de les medicines de la meva ànima.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada