Translate

dilluns, 4 de juliol del 2016

LA LLIÇÓ D'UN BON ACUDIT

Un milionari organitza una gran festa en una de les seves cases. En un moment donat de la festa, fa parar la música i, senyalant la piscina on hi cria cocodrils australians, diu:
- Qui es tiri a la piscina, aconsegueixi travessar-la i surti viu a l'altra banda serà beneficiari de cinc dels meus automòbils, d'un dels meus avions i de tres de les meves mansions.
En aquell moment, va un, i salta dins la piscina.
L'escena és esgarrifosa...
La lluita és a vida o mort. L'agosarat es defensa com pot aguantant les mandíbules dels cocodrils amb les mans i els peus, tot esquivant els cops de cua dels cocodrils. La violència i l'emoció arriben a cotes inusitades!
Passats uns minuts terrorífics, l'home valent surt de la piscina desfet, esgarrapat, ple de blaus i mig despullat.
El milionari se li acosta i el felicita amb admiració dient-li:
- És admirable! Digui'm on vol que li entregui els autos i l'avió!
- Gràcies, però no vull res -diu l'home amb un fil de veu.
- I les mansions... Tampoc les vol?
- Ja tinc una casa preciosa; no en fan cap falta les seves. Se les pot quedar, no vull res que sigui seu.
Impressionat, el milionari li pregunta:
- Si no vol res del què he ofert... Què és el que vol?
- Doncs trobar el brètol que m'ha tirat dins de la piscina! -li contesta enrabiat.
Segurament tenim la capacitat de realitzar moltes més coses de les que ens creiem capaços. Sols necessitem una petita empenta ... encara que sigui d'un brètol sense entranyes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada