Translate

dilluns, 11 de juliol del 2016

ELS MEUS AMICS

Ja sé que no puc donar-te solucions per a tots els problemes de la vida, ni tinc respostes per a tots els teus dubtes o per les teves pors, però puc escoltar-te, compartir-ho amb tu. Puc fer per a tu tot allò que pot fer l'amor.
Tampoc puc canviar el teu passat ni el teu futur. Però quan em necessitis estaré al teu costat.
No puc evitar que ensopeguis amb els entrebancs de la vida. Només puc oferir-te la meva mà perquè t'hi agafis i no caiguis i, si caus, t'ajudaré a alçar-te.
Les teves alegries, els teus triomfs i els teus èxits no són meus, só ben teus, però gaudeixo sincerament quan et veig feliç.
No jutjo les decisions que prenguis en la vida, em limito a recolzar-te, a estimular-te i ajudar-te si m'ho demanes.
No puc posar límits dintre dels quals has d'actuar. Ets ben lliure. Però si que t'ofereixo aquest espai necessari per créixer sense cap intromissió meva.
No puc evitar el teu sofriment quan alguna pena et trenqui el cor. Però puc abraçar-te i plorar amb tu i recollir els trossos del teu cor per refer-lo com abans.
No puc dir-te qui ets ni qui hauries de ser. Només puc estimar-te tal com ets i ser sempre el teu amic.
Dorm feliç. Irradia vibracions d'amor. Aprofita les oportunitats. Escolta el teu cor. No menyspreïs els sentiments i les emocions.
Estic content que em vulguis com amic.
Gràcies per ser-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada