Translate

dimarts, 28 de juny del 2016

EL QUADRE QUE FEIA NOSA

Era una pintura, d'unes notables dimensions, que ja havia vist canviar de lloc diverses vegades i que semblava que a tot arreu feia nosa... Un bon dia, me la vaig trobar penjada en una sala gran i espaiosa i vaig quedar sorprès de l'efecte que feia.
- Sembla que no pugui ser! -vaig comentar a un amic.
- Tot està en trobar-li el lloc -em va respondre tot seguit.
Vaig pensar que tenia raó...
El mateix passa amb les coses de la vida: "Cada cosa té el seu temps i el seu lloc", que ja deia un savi de l'Antic Testament. Igualment amb les persones: tothom té les seves qualitats (dons, talents, "gràcies",...) L'important és saber trobar el seu lloc!
Heus ací una de les tasques més importants dels pares i educadors: ajudar als fills i als infants a trobar el seu lloc i el seu camí en la vida.
El nostre gran Pau Casals, en el cèlebre missatge a l'Assemblea de les Nacions Unides va dir:
"Hauríem de dir a cada nen i a cada nena de totes les escoles d'arreu del món, que ell és ÚNIC i irrepetible... Que no hi ha cap altre nen com ell i que no n'hi ha hagut ni n'hi haurà cap més. Que és una meravella irrepetible, capaç d'esdevenir quelcom extraordinari, en el procés evolutiu de la humanitat..."
Jesús Huguet Solsona 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada