Translate

divendres, 17 de juny del 2016

CRIST DE NOU CRUCIFICAT.

Avui he rebut flors!
No és el meu aniversari ni cap altre dia especial; vam tenir el nostre primer disgust ahir i em va dir moltes coses cruels que, realment, em van ofendre. Però sé que està penedit i no les va dir de debò, perquè m'ha enviat flors avui.

No és el nostre aniversari ni cap altre dia especial; ahir em va llençar contra la paret i començà a ofegar-me. Semblava un malson, però dels malsons despertes i saps que no són reals; M'he llevat aquest matí adolorida i amb cops a tots els costats, però jo sé que n'està penedit; m'ha enviat flors avui!

I no és el dia de Sant Valentí ni cap altre dia especial; ahir em va pegar i m'amenaçà de mort; ni el maquillatge ni les mànigues llargues podien amagar els talls i els cops que em va donar l'última nit. No he pogut anar a treballar avui, perquè no volia que se n'adonessin. Però jo sé que està penedit; Perquè ell m'ha enviat flors avui.

I no era el dia de la mare ni cap altre dia. Ahir a la nit em va tornar a pegar. Però aquest cop va ser molt pitjor. Si aconseguís deixar-lo, què faria? Com podria jo sola treure endavant els meus nens? Què passarà si ens falten els diners? Li tinc tanta por! Però depenc tant d'ell... que em fa por deixar-lo. Però jo sé que està arrepentit, perquè m'ha enviat flors avui.

Avui és un dia molt especial: és el dia del meu funeral. Aquesta nit per fi ha aconseguit matar-me. Em colpejà fins a morir. Si hagués tingut el valor i la fortalesa de deixar-lo...Si hagués acceptat l'ajuda professional... avui no hagués rebut flors!
Anònim

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada