Translate

dimarts, 5 d’abril del 2016

La revisió mèdica

Vaig anar a l'Hospital del Senyor per fer-me una revisió de rutina.
Em va fer adonar que estava malalt:
  • Quan Jesús em va prendre la pressió, va veure que estava baix de tendresa.
  • La temperatura registrava 40º d'egoisme.
  • Em va fer un electrocardiograma i el diagnòstic va determinar que necessitava alguns bypass d'amor, perquè les meves venes estaven bloquejades i no irrigaven suficientment el meu cor buit.
  • Vaig anar a l'ortopèdia: no podia caminar al costat del meu germà ni tampoc no podia abraçar-lo, perquè s'havia fracturat la cama i el braç sota el peu del meu orgull.
  • Va constatar que patia una forta miopia, que no em deixava veure més enllà de les aparences.
  • Quan em vaig queixar de sordesa, Jesús em va diagnosticar que només em quedava amb les paraules buides de cada dia.
Gràcies Senyor, perquè les teves consultes són gratuïtes i no es fan esperar. Prometo que, en sortir d'aquí, utilitzaré els remeis naturals que em proposes a l'Evangeli:
  • Al matí veuré un got d'agraïment.
  • Quan arribi al treball, o comenci l'escola, em prendré una bona cullerada de Bon dia.
  • Cada hora una pastilla de paciència.
  • Cada dia quan torni a casa, acceptaré unes injeccions d'amor.
  • I quan me'n vagi al llit, em tranquil·litzaré amb dues pastilles de consciència tranquil·la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada