Translate

dimarts, 13 d’octubre del 2015

Misericòrdia

Ajudeu-me, Déu meu, per la teva Bondat
perdona'm pel que he fet malament, tu saps com sóc.
Jo se que no mires el que està malament,, sinó que el que és bo és possible.
T'agrada un cor sincer,
i en el meu interior em dones Saviesa.

Déu meu, creeu en mi un cor pur,
renoveu-me per dins amb esperit ferm;
no em deixis vagar lluny del teu rostre,
no em prengueu el vostre sant Esperit.
Ensenyeu-me a viure l'alegria profunda de la teva salvació,
Fes-me vibrar amb esperit generós:
aleshores la meva vida anunciarà la teva grandesa,
ensenyaré els teus camins als qui estiguin lluny,
els pecadors tornaran a tu.
Fes-me CRÉIXER, Déu,
Déu, Salvador meu,
i la meva llengua cantarà la teva justícia.
Senyor, obre'm els llavis,
i la meva boca proclamarà la teva lloança.

Els sacrificis no us satisfan:
si us oferia ritus només per complir, no els voldries.
El que t'ofereixo és un esperit fràgil;
un cor trencat i petit
tu no el menyspreis.

Senyor, per la teva Bondat, afavoreix als teus Fills
fes-nos forts en la teva presència.
llavors t'oferirem el que som, tenim, vivim i somiem, i estaràs content.

Des del salm 50

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada