Translate

dijous, 23 de juliol del 2015

Podries aquesta nit donar-me una orientació fiable?

Per fi tinc un moment de respir. Ja era hora! He deixat la família endormiscada davant la capsa de la televisió i m’he tancat a l’habitació per sobreviure.
Buf!
Inspiració, expiració dos, un, dos, un
Per fi em sento lliure!
Hola, bona nit, Déu, diuen els entesos que sembla que t’amagues. Molts fan filosofia sobre Tu. Hi ha tantes teories, tantes explicacions, llibres i escrits. Tan complex ets? No creus que som nosaltres els que ens compliquem la vida? Ben mirat, imagino que deus ser senzill, transparent i clar.
I de la religió, què en penses? No saps com m’agradaria saber la teva opinió. Segur que no seria una altra més a la summa; seria la Teva, la més qualificada. Suposo que el teu punt de vista deu ser fàcil. L’han d’entendre els que més t’escolten, i els de cor senzill i directe.
Podries aquesta nit donar-me una orientació fiable?
Fa temps que no obro la Bíblia, però estic preparat per a fer-ho.

Gràcies

Extret de “La pregària virtual-58”. Escrit per Jesús Renau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada