Translate

dimecres, 22 de juliol del 2015

JO CREC EN LA PAU


Avui,  quan en el món és negra nit, en l'esperança que em dóna la Bona Nova, crido ben fort la meva fe en el futur de la humanitat. No vull creure que les  circumstàncies actuals dispensin els homes de fer una terra millor. No vull creure que l'ésser humà només és un bri de palla que el corrent de la vida fa boleiar i que no pot influir en res en el curs dels esdeveniments. No vull compartir l'opinió dels qui pretenen que l'home és captiu de la nit sense estrelles del racisme i de la guerra, que l'aurora radiant de la pau i de la fraternitat no serà mai una realitat. No vull fer meva la predicació cínica dels qui diuen que els pobles davallaran l'un rere l'altre en el terbolí del militarisme
cap a l'infern de la destrucció termonuclear.
Jo crec que la veritat i l'amor diran la darrera paraula, que la vida, encara que de vegades sembli vençuda, resta sempre més forta que la mort. Jo crec fermament que, fins i tot enmig dels obusos que esclaten i dels canons que tronen, hi queda sempre l'esperança d'un matí assolellat. Jo goso creure que un dia tots els habitants d'aquesta terra podran rebre tres àpats a la jornada per a la vida del cos, l'educació i la cultura per a la salut de l'esperit, la igualtat i la llibertat per a la vida del cor.
Crec també que un dia tota la humanitat reconeixerà que Déu és la font del seu amor. Jo crec que la bondat ens salvarà i que donarà, com a fruit, la pau.
El llop i l'anyell pasturaran junts, cada home podrà seure tranquil a l'ombra de  la seva figuera, a la seva vinya, i ningú no haurà de tenir por de res.
Martin Luther King

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada