Translate

dilluns, 1 de juny del 2015

Jaculatòries

Alabat sigui Déu.
Déu meus, us estimo.
Déu meu, tingueu pietat de mi.
Senyor meu i Déu meu.
Pare, a les vostres mans encomano el meu esperit.
Senyor, augmenta la meva fe.
Senyor, vós ho sabeu tot, vós sabeu que jo us estimo.
Sagrat Cor de Jesús, en vós confio.
Santa Maria, pregueu per nosaltres.
Ave Maria puríssima, sens pecat fou concebuda.
Tots els sants i santes de Déu, pregueu per nosaltres.
Sagrat Cor de Jesús, en vós confio.
Cor de Jesús, tingueu pietat de nosaltres.
Cor dolcíssim de Maria, sigueu la salvació mia.
Sigui per sempre beneït i alabat el Santíssim sagrament.
Jesús, Josep i Maria: us dono el cor i l’ànima mia.
Jesús, Josep i Maria: assistiu-me en ma última agonia.
Jesús, Josep i Maria: reposi en pau i amb vosaltres l’ànima mia.
..................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada