Translate

dijous, 30 d’abril del 2015

JESÚS EM REPTA

M'esforço i Ell em diu: perdona!
Tinc pors i Ell em diu: Ànim!
Dubto i Ell em diu: confia!
Em sento angoixat i Ell em diu: tranquil!
Prefereixo anar a la meva i Ell em diu: vine i segueix-me!
Em planifico la vida i Ell em diu: allibera't!
Busco béns materials i Ell em diu: desprèn-te'n!
Cerco seguretats i Ell em diu: sigues lliure!
Vull "viure" i Ell em diu: dóna la vida!
Em considero una bona persona i Ell em diu: no n'hi ha prou!
Vull dominar i Ell em diu: serveix!
Voldria manar i Ell em diu: obeeix!
Vull comprendre i Ell em diu: creu!
Vull coses clares i Ell em parla en paràboles.
Vull poesia i Ell em parla de realitats.
Vull tranquil·litat i Ell em qüestiona.
Vull violència i Ell em parla de pau.
Vull ser el més gran i Ell em diu: fes-te com un infant!
Vull amagar-me i Ell em diu: sigues llum!
Cerco els primers seients i Ell em diu: asseu-te al darrers llocs!
Voldria que reconeguessin el meu mèrit i Ell em diu: prega d'amagat
No! No entenc a Jesús. Em provoca, em confon, em capgira.
Igual que tants d'altres dels seus deixebles,
jo també voldria trobar un altre mestre,
que fos més clar i que m'exigís menys.
Però em passa com a Pere:
no conec ningú, que com Ell,
tingui PARAULES DE VIDA ETERNA
MIJAC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada