Translate

dissabte, 29 de novembre del 2014

Expressa el teu advent - 7 (comparTeix)


L'advent que Déu vol és

que donis la mà a qui et demana,
que aixequis al que està caigut,
que enforteixis els genolls vacil·lants;
que consolis els cors tristos,
que ofereixis alegria als que t'envolten.

Jesús, la teva arribada als nostres cors ens omple de llum i d'alegria. Volem saber fer com tu i ser alegria i llum per a les persones que anem trobant en el caminar de la vida. 
Gràcies.

Jesús, ajuda'm a ser generós, a compartir amb els altres allò que sento tan meu. 
A acceptar també el compartir les coses dels altres, a no depreciar-les per ser diferents o més senzilles que les meves.

Senyor, fes que estigui atent a les persones que pateixen al meu voltant i que pugui ajudar-les amb paraules amables i amb la meva companyia. 
I que quan jo no estigui bé sempre trobi algú amb qui compartir la meva pena.

  • Tu, què penses fer per compartir? 
  • Com col·laborar perquè tothom, els més propers i els més llunyans, es trobin acollits i atesos per tu? 
  • Ja hem fet una col·laboració en la recollida d’aliments. Penses que podries fer alguna cosa més? 
  • Et planteges ajudar més a casa, als avis, als amics, pensar en les persones que ningú es preocupa per elles??? 

(Catequesis d'infants 2014-2015, Lestonnac - Barcelona)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada