Translate

dissabte, 29 de novembre del 2014

Expressa el teu advent - 5 (Espera)


L'advent que Déu vol és que obris bé les veles de la teva nau i que posis el seu motor en marxa.


Que surtis de tu mateix i t'arrisquis;
que vencis les comoditats que t'impedeixen créixer,
Que superis les pors que et paralitzen, que confiïs.


La nostra vida pot tenir alguns aspectes negatius, però no podem quedar-nos aturats al túnel, només avançant podrem sortir-ne, perquè sempre hi ha una sortida.

L'esperança ens fa caminar cap a la solució, ens posa llum i color a la vida.

Jesús, tu vas ser infant com jo. Saps com em sento i el que em passa. Saps que a vegades em costa ser obedient i endreçat i que no sempre soc prou amable i agraït. Gràcies per estar sempre al meu costat i ajudar-me a millorar.         

Així com la seva mare, Maria, i el seu pare, Josep van esperar l’arribada del seu fill plens d’esperança i posant-se en mans de Déu, nosaltres ens preparem per celebrar el Nadal
  • En el dia d’avui, recorda que Jesús vol ajudar-te a superar les dificultats.
Confiant en Ell…. Posa’t a la feina!


(Catequesis d'infants 2014-2015, Lestonnac - Barcelona)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada