Translate

dissabte, 29 de novembre del 2014

Expressa el teu advent - 3 (Dóna gràcies)


Cada dia, quan vaig a dormir m'agrada tenir una conversa amb Jesús. Li explico com ha anat el dia, què ha passat de bo i què no ha anat tan bé. 


Quan anem a la muntanya amb els pares i ens trobem sols, enmig de cel, pedres, arbres i aire, parlo amb Déu. Li dono les gràcies per la meravella de la natura.

Cada matí, quan em llevo, dono gràcies a Déu pel dia que estic a punt de començar i li demano que el sàpiga aprofitar.

Quan penso en tot el que faig i en tot el que tinc, quan m'adono de les persones que m'estimen i m'ajuden, quan valoro qui sóc i com sóc, dins meu sempre surt una pregària:

Senyor, gràcies per la vida i per la natura, pels amics i la família, per haver-me donat capacitat per a disfrutar de tot el que m'envolta i sensibilitat per a viure en pau i harmonia amb la naturalesa i les persones.

 Maria, la mare de Jesús diu:

“La meva ànima dóna gràcies al Senyor,
el meu esperit celebra Déu que em salva,
perquè ha mirat la petitesa de la seva serventa.”

• En el dia d’avui estiguis atent, per donar gràcies  a tots els qui t’ajuden d’una forma o una altra 
(Catequesis d'infants 2014-2015, Lestonnac - Barcelona)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada