Translate

dissabte, 29 de novembre del 2014

Expressa el teu advent - 2 (Acull)

Aleshores el rei dirà als de la seva dreta:
  • “Veniu, beneïts del meu Pare, rebeu en herència el Regne que ell us tenia preparat des de la creació del món.  Perquè tenia fam, i em donàreu menjar; tenia set, i em donàreu beure; era foraster, i em vau acollir; …”
Llavors els justos li respondran:
  • Senyor, ¿quan et vam veure afamat, i et donàrem menjar; o que tenies set, i et donàrem beure?  ¿Quan et vam veure foraster, i et vam acollir; …
El rei els respondrà:
  • Us ho asseguro: tot allò que fèieu a un d'aquests germans meus més petits, a mi m'ho fèieu.
Mt 25, 31-46
Recorda el conte de Martí el sabater que hem vist a catequesi

(si no fas catequesis pots veure aquesta història:

Jesús ens “visita” en Nadal.
Ens hem de preparar per rebre-li.
Recorda el conte de Martí el sabater i procura 
descobrir la “visita” de Jesús en cada una de les 
persones que avui necessiten quelcom de tu.
(Catequesis d'infants 2014-2015, Lestonnac - Barcelona)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada