Translate

dissabte, 5 d’abril del 2014

DISSABTE DE LA QUARTA SETMANA DE QUARESMA

Jn 7, 40-53
¿És que el Messies ha de venir de Galilea?

Galilea era considerada, en temps de Jesús, sobretot entre la gent important, com una província insignificant, de segona categoria. Per això causava una “certa” confusió el fet que Jesús pogués ser de debò el Messies.
Per comptes de fixar-se en els signes que revelaven qui era Jesús, els seus coetanis preferien jutjar tenint com a punt de partença els propis prejudicis. És una mena d’inclinança que roman... Si, avui, dos mil anys després, continuem -per coptes de deixar-nos interpel·lar per tot el que Jesús fa per nosaltres... preferim no complicar-nos l’existència i intal·lar-nos en els nostres prejudicis, bo i escoltant, com a l’antigor, les veus que més s’alcen!
Senyor, de vegades també dubto de Tu. Penso que t’assembles a l’imatge distorsionada que alguns cristians i catòlics, al llarg del temps, han anat inserint en el cor de l’home de fe.
Hi ha moments, també, que m’enutjo amb Tu perquè no vens corrents  quan m’enfado, o tinc algun problema...
Altres vegades també em manca coratge i confiança per permetre que la teva Paraula em faci fer un tomb a la meva vida.
Perdona’m.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada