Translate

dijous, 10 d’abril del 2014

DIMECRES DE LA CINQUENA SETMANA DE QUARESMA

Jo 8, 31-42
...si el Fill us fa lliures, sereu lliures de debò.

Lliures de debò?
Veritable llibertat?
Tot plegat una mena de quimera impossible d’assolir?
Hi ha qui creu que la proposta de l’Evangeli que, amb el Crist, ens capacita a l’ésser humà , de deslliurar-nos del mal i de l’egoisme, per construir una vida d’esperança és poc més que pura ficció, quan no una autèntica fal·làcia.
Jesús, oh Crist, només en Tu he trobat l’estimar sense mesura, sols en Tu he copsat un esperit de veritable llibertat. Seguir les teves petjades em fa fort per deslliurar-me del meu egoisme, del pecat i de la buidor del meu viure.
La llibertat que Tu m’ofereixes, la que el teu Evangeli em proposa, és la única que em permet de veure’m a mi mateix i als altres tal com som i, malgrat això, no caure en la desconfiança ni en les pors.
Senyor... fes-me lliure, per tal de ser lliure de debò!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada