Translate

dimecres, 16 d’abril del 2014

DIMARTS SANT 2014

Jo 13,21-33.36-38
Us ben asseguro que un de vosaltres m'ha de trair.

Tres anys llargs el grup dels Dotze van fer camí amb Jesús. Van compartir amb Ell l’experiència del primer anunci del Regne i els inicis de la seva “edificació”. Ells mateixos, de fet, en formaven part viva i activa d’aquest “construir el Regne de Déu”. Jesús els acollia en la seva intimitat. Més que cap altre dels deixebles i seguidors del Crist, els Dotze han tingut l’ocasió i la possibilita de viure en primera persona i ben de prop la força i la bellesa de l’Evangeli en viu!
Ara..., quan arriba l’hora de la veritat..., un d’aquell grup d’escollits el traeix. La resta, tret de Joan... fugen i l’abandonen...
Quan més hi penso en els darrers dies de la teva vida, Senyor, més em fixo en la figura i el paper de Judes, en la seva traïció... En com els altres també van fugir i en aquell que es va omplir la boca de fidelitat a la teva persona i que et va negar tres vegades...
Jo..., ben segur, sóc com ells. Ni pitjor ni millor... Si! Com Judes i la resta, jo també he tingut i he viscut l’experiència joiosa i poderosa de la Llum, el Amor i la Vida que venen de Tu. El Consol, l’Alegria, la Felicitat i la Pau...! Jo, igual que ells, però, sento i visc també, l’experiència de com és de fàcil escollir la foscor...
Senyor, oh Crist, sóc ací, amb tots els meus dubtes, inseguretats, incerteses i pors... Sóc ací, parlant amb Tu, fent pregària, confiant que només Tu pots eixarcolar, del meu cor i de la meva vida, les meves infidelitats i traïdories.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada