Translate

dissabte, 5 d’abril del 2014

DIJOUS DE LA QUARTA SETMANA DE QUARESMA

Jo 5, 31-47
Joan era la llàntia encesa i resplendent
 
En temps de Jesús, Joan fou una llum, un far que assenyalava el Crist mostrant-lo com a veritable Messies. A cada moment de la història, a cada instant de la teva vida, Déu posa a la teva disposició signes i senyals que -si obres els ulls- assenyalen i et mostren a Jesús...
Pot ser la Paraula que llegeixes en fer servir la Bíblia...
Pot ser el Sagrament de la Reconciliació...
Pot ser, també, el testimoniatge humil i discret, però autèntic i lluminós, d’aquesta o aquella altra persona que t’ajuda a creure amb més entusiasme...
Quan tens la decisió sincera d’obrir els ulls..., no et manquen estels per il·luminar la foscor de la nit!
Déu de la Llum!
Gràcies per tots els signes i senyals que has posat al llarg del camí de la meva vida...
Gràcies per l’alè i el coratge que trobo (i em dones) en tantes i tantes persones que m’envolten...
Gràcies perquè, malgrat les “veus de la foscor”, l’esperança no s’ha extingit dins meu...
Gràcies perquè Tu em parles, ensenyes i em fas viure un amor que no defalleix, ni es cansa..., un amor que tot ho excusa, tot ho creu, tot ho espera, tot ho suporta... Un amor que no passarà mai! (1Co 13, 7-8)
(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada