Translate

dissabte, 8 de març del 2014

DISSABTE DESPRÉS DE CENDRA

Lc 5,27-32
No he vingut a cridar els justos a convertir-se, sinó els pecadors.
Quaresma és temps per prendre decisions i canviar. Acabar amb les possibles falsedats que hi hagi a la meva vida, enganys, hipocresies... És temps de descobrir (per primera vegada o de nou) el camí que Déu m’ofereix i, amb el seu ajut, posar-me en marxa.
Senyor, no me’n se avenir, que surtis al meu encontre. Em coneixes prou i malgrat això em crides pel meu nom. No perds el temps en “llegir-me la cartilla” i tirar-me a la cara les meves febleses i limitacions. No et canses de creure en les meves possibilitats tot fent-me confiança per tal de tornar a Tu i viure el teu amor i la vida nova a la qual m’hi convides.
Gràcies, Senyor! Gràcies!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada