Translate

divendres, 7 de març del 2014

DIJOUS DESPRÉS DE CENDRA

Dt 30,15-20
Poso avui davant teu la vida i la felicitat, la mort i la infelicitat...
Ser una dona, un home de fe és una experiència radical. No ens podem instal·lar en la tebiesa, “ara si, ara no”, “en això si, en allò no”...
Cert que Déu és pacient, que és amb nosaltres ens guia i acompanya...
La Quaresma, però, ens convida sempre a un canvi profund i autèntic. És temps per decidir-nos si som amb Déu o si optem per prescindir d’Ell. Si acceptem la vida abundosa que Ell ens ofereix o si preferim tenir-lo a Ell com “objecte de decoració” i "apoltronar-nos" en la mediocritat.
Tu em coneixes prou, Senyor de la Vida!
Sóc enmig d’una cruïlla, sense tenir gens clar què vull. Aconseguiré vèncer les meves pors i decidir-me a deixar-me envair  per la teva tendresa?
Senyor, no em deixis sol! Que pugui sentir la teva presència, l’escalf del teu Amor que m’enforteix i m’encoratja!

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada