Translate

dijous, 27 de març del 2014

ANUNCIACIÓ A MARIA, DIMARTS DE LA TERCERA SETMANA DE QUARESMA

Salm 40 (39)
“Aquí em teniu, Déu meu, vull fer la vostra voluntat”

En més d’una ocasió m’he preguntat... Qui és Jesús de Natzaret? Un home bo? Un esvalotador? Un somniador?... Hi ha un munt de tòpics que circulen per arreu..., també dins el meu cap i en el meu cor.
De vegades, només de vegades, tinc el coratge d’anar a la font i escolto  el que la Paraula de Déu em diu... És aleshores que  la resposta sobre Jesús, bo i que sabuda, em torna a sorprendre (primordialment per pur contrast amb la meva vida). Jesús és l’únic que SEMPRE no ha volgut res més que fer la voluntat del Pare, amb una confiança i sintonia absolutes amb Aquell de qui se sap Fill Estimat.
Déu meu, ajuda’m a creure, més i més, en Tu. A descobrir de nou que sols en Tu puc trobar el veritable amor, i viure’l. Ajuda’m a no tenir por de lliurar-me a la teva Paraula; a convèncer-me  que el projecte que m’ofereixes a l’Evangeli, és l’únic camí que em duu a l’autèntica felicitat.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada