Translate

dimarts, 17 de setembre del 2013

SIGUEM AGRAÏTS

Senyor,
tu m’has fet fill teu.
Tu vols que em faci gran.
Tu vols que ajudi a tothom.
Tu vol que arribi a sentir-me
veritable amic teu.
Tu vol que arribi a
ser més i més bon company de tothom.
Per això et dic: Gràcies, Senyor.
Senyor,
tu em crides.
Jo escolto la teva paraula.
Tu em dius que m’estimes molt.
Tu em convides a estimar-te
i a estimar els altres.
Tu fas per mi coses meravelloses.
Per això et dic: Gràcies, Senyor.
Senyor,
tu has fet el món molt bonic.
Tu m’envoltes de persones grans
que em fan descobrir
totes les coses que l’omplen.
Per això et dic: Gràcies, Senyor.
Senyor,
tu m’has donat amics i amigues,
i també m’has donat tot allò
que vols que comparteixi amb ells.
Per això et dic: Gràcies, Senyor.
Senyor,
tu vols que tots els homes i dones
i tots els nois i noies
s’esforcin de veritat
perquè el món arribi a ser
més bonic i útil per a tothom.

Per això et dic: Gràcies, Senyor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada