Translate

diumenge, 15 de setembre del 2013

PER COMENÇAR EL DIA

INICI DEL DIA
Molt bon dia!
Senyor Jesús, el meu cor et canta i et dóna gràcies per totes les meravelles, per tot el que puc fer; perquè m’agrada viure i em fas créixer cada dia. Amén.

AL MATÍ
Molt bon dia, Déu meu. Jo t’estimo! Gràcies pel repòs de la nit, perquè tinc salut i vida, i em fas créixer cada dia. Per aquest dia que començo et demano, Pare del cel, que m’ajudis a créixer en el bé, a treballar a l’escola, a ser amable amb els de casa, a ajudar i ser amic de tots i que no prengui mal. Amén.

AL MATÍ
Molt bon dia!
Jesús, amic meu, comença un nou dia. Avui vull estimar els pares, aprendre a l’escola i ser un bon amic. Dóna’m salut i alegria. Acompanya’m tot el dia i ajuda’n a ser bo.

AL MATÍ
Molt bon dia!

Jesús, et dono gràcies pel dia que comença. Jesús, estigues sempre amb mi, en totes les coses que faci avui. Jesús, ensenya’m a estimar tothom tal com tu ens estimes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada