Translate

diumenge, 15 de setembre del 2013

MARIA

MARIA, ESCOLLIDA PER DÉU
Molt bon dia!
Maria, Déu t’ha escollit i et va demanar que fossis la mare de Jesús. Maria, tu has dit SÍ, i Déu t’ha donat Jesús. Maria, ets bonica! T’estimo!

T’OFEREIXO EL MEU COR
Molt bon dia!
Maria, quan escolto el teu nom m’omplo d’alegria perquè Jesús, el teu fill et va fer mare nostra. Jo t’ofereixo el meu cor. És petit, però net com l’aigua de la muntanya. És obert i vull ser dolç com el somriure d’una mare. Vull que el meu cor sigui igual que el teu: un gran cor on hi hagi lloc per a tothom.


SANTA MARIA DE MONTSERRAT
Molt bon dia!

Senyor Jesús, en la muntanya de Montserrat hi ha una església i un monestir, sota la protecció de la teva mare, Santa Maria. Ajuda’ns a respectar la muntanya. Anima’ns a pujar-hi sovint per pregar i cantar amb els monjos i els escolans. Jesús, fill de Maria, nosaltres pensant en la teva mare, et donem gràcies pels nostres pares, especialment per la mare, per tots els moments d’estima i de confiança que ens donen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada