Translate

diumenge, 15 de setembre del 2013

LA CREACIÓ

LA CREACIÓ
Molt bon dia!
Senyor, Déu nostre, que n’és de gloriós el teu nom per tota la terra! Quan miro el cel que han creat les teves mans: la lluna i els estels que hi has posat, jo dic: qui som nosaltres perquè te’n recordis tant?
(del salm 8)

LA CREACIÓ
Molt bon dia!
Estimat Déu, gràcies per totes les coses que has posat en el món. T’estimo per totes les coses boniques que has creat: les flors, els ocells, el sol, els arbres, el mar i tota la vida. També els homes i dones que inventen coses boniques i útils.

LA CREACIÓ
Molt bon dia!

Jesús, m’agrada conèixer totes les coses boniques que has fet. M’agrada descobrir els secrets de la vida, de les flors, dels animals i de les estrelles. Et dono gràcies perquè els meus mestres m’ensenyen moltes coses. Ajuda’m a escoltar-los.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada