Translate

dimecres, 28 d’agost del 2013

SALM DE QUI SE SAP CONEGUT PER DÉU

SALM DE QUI SE SAP CONEGUT PER DÉU

Senyor, ningú millor que tu em coneix per dins
perquè res s'escapa a la teva mirada.
Per més que dissimuli, per més que ho intenti amagar
sempre saps com em trobo.
Tu penetres fins en el més íntim dels meus sentiments.
Coneixes els meus defectes i les meves virtuts, la meva debilitat i fortalesa.

Tant de bo em conegui a mi mateix
com tu em coneixes, Senyor.
Tant de bo entre dins de mi mateix
com tu entres en mi, Senyor.
Que em examini a mi mateix
com tu em examines, Senyor.
Però que després m'estimi a mi mateix
igual que tu m'estimes, Senyor.

Moltes vegades viu la vida des de fora.
Em fa por entrar; contemplar per dins
i veure que hi ha coses en mi que no m'agraden.
Per això fujo. Moltes vegades viu la vida a la babalà.
No m'aturo per veure per on vaig,
perquè això em portaria a plantejar-me la vida seriosament
i aquesta invitació no sempre és agradable.

Sé que només coneixent a mi mateix
podré superar-me i oferir-te una vida millor.
Sé que només examinant-me a mi mateix
descobriré tot el que m'allunya del teu costat.
Sé que jutjant-me a mi mateix,
amb sinceritat, escoltaré necessàriament teva veu
que em convida a caminar per dins.

Sondeja’m, Senyor, coneix el meu cor,
Prova’m, coneix els meus llums i les meves ombres.
Mira les vegades que et dono tot el que tinc

i ajudeu-me per créixer al teu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada