Translate

diumenge, 24 de febrer del 2013

PERDÓ - 4


ENSENYA’M A DEMANAR PERDÓ

“Renta'm ben bé de les culpes, purifica'm dels pecats.” (Salm 50)
Ens empipa, quan no, neguiteja fins i tot, el fet de sentir-nos culpables. Costa molt d’acceptar la culpa, cal ser ben valents per reconèixer que l’hem c..., perdó, espifiada! 
¿Seré prou autèntic i sincer davant Déu i la meva pròpia consciència com per reconèixer les meves culpes? Tindré prou força per assumir el mal que he fet i llurs conseqüències? I el més important de tot: ¿TINDRÉ PROU ESPERANÇA COM PER DEMANAR-LI A DÉU QUE EM PERDONI, I ACCEPTAR AMB ALEGRIA AQUEST PERDÓ ALLIBERADOR?
Ensenya’m, Senyor, a demanar el teu perdó, a desitjar-lo i cercar-lo. Rescata’m dels meus paranys i mentides que m’impedeixen de trobar-te. Fes que sempre romangui obert a al teu amor que tot ho fa nou. Ajuda’m a acceptar la teva llum.

(D’un whatssap del V.G)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada