Translate

divendres, 7 de setembre del 2012

PREGÀRIA INICI DE CURS LESTONNAC CURS 2012-2013


Senyor Jesús:
De nou estem davant teu obrint la porta del nou curs.
Ens has donat uns professors i professores. Gràcies.
També ens has donat uns companys i companyes. Gràcies

Cal que seguim junts el camí que et té a Tu com a fita.
Ens has posat junts.
Però saps prou bé que no seré pas jo, tot sol, qui faci que tots caminem.
Jo sol no sóc pas ningú per a fer-ho.
Únicament ho pots fer tu.

Jo tan sols puc oferir-te els meus ulls,
amb ells pots mostrar la teva llum.
Puc oferir-te les meves orelles,
per a escoltar junts les seves coses, preocupacions, alegries, il·lusions !
Puc oferir-te també, si vols, les meves mans
per a agafar-los i tibar-los quan es cansin de seguir el camí.
Si la necessites, també et cedeixo la meva boca
perquè els diguis... els diguis el que vulguis, Senyor.
Definitivament et dono tot el meu jo.

Però no facis de mi un científic de la fe.
Fes-me, més aviat, un veritable amic seu,
i així seré també més amic teu.
Que vegin que jo t’estimo.
Que vegin que sóc feliç estimant-te.
Que vegin que tinc necessitat de tu.

Fes que prediqui més amb l’exemple
que no pas amb paraules i frases.
Tan sols et puc dir, com sant Francesc,
que facis de mi un instrument de la teva pau.
Sí, Senyor, em poso com a instrument,
perquè puguis treballar la fe
d’aquests que durant tot el curs formaran part de la meva comunitat.

I fes que tots junts construïm una escola millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada