Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

VIDA - ÉS HORA DE LLEVAR-SE


-         És hora de llevar-se. Bon dia a tothom –diu la mare des de la porta de l’habitació.
-         Uf, encara no siusplau. Tinc molta son –contesta la Patrícia. I es gira cap a la paret tot tapant-se el cap amb el coixí.
-         Ei, espavila’t que ja saps que després hem de córrer –li contesto jo tot sortint del llit.
-         Noies, ànims que avui fa mal dia i ja sabeu que quan plou tot va més a poc a poc i anar a l’escola és més complicat.
-         Quin rotllo, no m’agrada gens quan plou -fa la Patrícia des de sota els llençols.
-         Doncs a mi m’agrada quan plou. Tots estem esverats i ens fem un tip de riure quan ens esquitxem a l’entrada del cole. A més ens quedem a classe a l’hora del pati i juguem a jocs de taula. A mi m’encanta jugar a l’uno.
-         Tu sempre et lleves contenta i en canvi jo no. Com t’ho fas? –m’engega la meva germana tot traient els cap del dins del llit i amb cara de pomes agres.
-         Doncs no ho sé, em surt així. Cada dia, quan em desperto, penso que tinc moltes hores per davant i que podré fer quantitat de coses que m’agraden. Ja sé que em tocarà fer-ne algunes que no em vindran de gust, però.. no sé.. què vols que et digui? ... procuro trobar alguna cosa divertida o emocionant en cada activitat i m’ho passo sempre bé.
-         Quina sort que tens! A mi hi ha moltes coses que m’avorreixen i em resulten un rotllo. Potser hauré d’imitar-te a tu i a veure si em costa menys llevar-me al matí.
-         Doncs sí, germaneta.  A mi em funciona. Des que la tia Marta m’ho va explicar, quan tenia la teva edat, ho vaig intentar i sempre m’ha funcionat. Segur que a tu et passarà igual. Prova-ho i ja ho veuràs.
A vegades unes paraules sàvies ens poden ajudar a ser més feliços i a sentir més il·lusió pel que fem.
Visquem la vida amb il·lusió; cada dia és un regal de Déu. Aprofitem-lo i donem-ne gràcies.                     


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada