Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

TORNADA DE CAMPAMENTS


TORNADA DE CAMPAMENTS

Estimat Jesús,
Acabo de tornar de campaments. Han estat quinze dies en els que hem après a compartir i a respectar, a estimar i a solucionar conflictes. Hem fet amics de veritat. Hem caminat per la natura tot cantant i xerrant. Hem vist sortides i postes de sol, Ens hem enfilat per les muntanyes i hem baixat saltant per pedreres. Han estat uns dies genials. Al vespre, abans d’anar a dormir, fèiem una trobada de reflexió i acció de gràcies. Compartíem els pensaments, pregàvem i anàvem a descansar. Ara sóc a casa i és hora d’anar a dormir. També avui faré pregària i, encara que ja no estic amb els companys, sé que molt d’ells estan també pregant.
Avui et vull donar les gràcies cantant una cançó que he après amb els monitors i que diu molt ben dit tot el que jo vull dir-te.
Gràcies d’aquesta aurora encesa,
gràcies d’aquest  nou dia clar,
gràcies perquè els neguits
en vós els puc abandonar.
Gràcies pels bons amics que em volten,
gràcies per tots els meus germans,
gràcies perquè als meus enemics
puc allargar les mans.
Gràcies pel treball que m'ocupa,
gràcies pels meus petits encerts,
gràcies per l’alegria,
per la música i la llum.
Gràcies per moltes hores tristes,
gràcies per cada dolç parlar,
gràcies perquè arreu
em condueix la vostra mà.
Gràcies perquè heu volgut salvar-nos,
gràcies perquè això ens dóna pau,
gràcies perquè podem
donar-vos gràcies tot cantant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada