Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

SANT JORDI - 1


SANT JORDI - 1

I en Jordi, on és?
Ui, no ho sé. Em sembla que ha anat al castell a buscar el berenar.
Podríem jugar tu i jo una estona mentre esperem que arribi, no et sembla?
Perfecte. A què juguem?
Podríem fer veure que jo estic mort de gana i que et vull menjar.
I si en Jordi torna i es pensa que em vols fer mal de veritat?
No et preocupis. En Jordi és un bon amic i en lloc de barallar-se amb mi per defensar-te a tu, segur que ens pregunta què fem i s’adona que tot és un joc. Ja fa temps que vam aprendre que les coses se solucionen parlant i escoltant.
Bufa! Quin parell esteu fets! Saps què podríem fer? Anem a regar el roser del jardí de l’ àvia, que el dia 23 d’abril segur que voldrà collir una rosa ben vermella per regalar a alguna persona estimada.
D’acord! Vaig a buscar un llibre per llegir després, mentre esperem que arribi el nostre cavaller desaparegut.
Aquesta història de San Jordi, la princesa, la rosa i el drac és diferent. El drac és un bon amic i no cal que ningú estigui trist per les seves accions. La rosa surt perquè tenen cura del jardí i la princesa se sap espavilar soleta. Sant Jordi és un bon amic del drac i si té algun problema amb ell ho parlen i no els cal l’ajuda de cap espasa.

Guardem l’espasa i fem servir el diàleg. Segur que tindrem una millor diada de Sant Jordi.          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada