Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

LA SALUT

-        La setmana passada el meu avi va caure i es va trencar el fèmur.
-       Pobre! Em sembla que això els passa sovint als avis. A la tia de la meva mare també li va passar i va estar uns quants mesos fent recuperació. Al final va aconseguir tornar a caminar sense cap problema.
-        Oh que bé, quina sort que va tenir! No sé si el meu avi ho aconseguirà. Està una mica desanimat. Ja fa mesos que no es troba gaire bé, i ara només li ha faltat això.
-        Nosaltres anàvem cada dia a l’hospital a veure-la i l’ajudàvem a  posar-se dreta i a fer petites passes. A vegades ens rebia malhumorada, però les infermeres en deien que quan nosaltres arribàvem li canviava la cara i li tornaven les forces.
-        Vols dir que potser el que necessita el meu avi és la nostra presència i el nostre suport? Això està fet! Cada dia quan surto del cole vaig a berenar amb ell i m’explica com ha passat el dia. Jo procuro fer-lo riure explicant-li coses del cole.
Quan les persones tenim problemes de salut, la comprensió i proximitat amorosa dels nostres ens fan sentir millor, amb més desig de superar les dificultats i amb més forces per a fer-ho.
Jesús, tu sempre vas saber acompanyar i ajudar els malalts i necessitats, i quan vas passar moments de molta dificultat sempre vas acceptar tenir al teu costat les persones que t’estimaven. Ets un gran exemple per a tots nosaltres. Gràcies.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada