Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

RESPONSABILITAT - L’ORDINADOR

- D’aquí a una setmana s’acaba el cole!
- Sí, tu. M’ha passat el curs volant, ja arriben les vacances.
- Aquest estiu aprofitarem per anar a veure la família. Fa molts mesos que no  ens veiem i en tenim moltes ganes.
- I al teu poble, teniu internet?
- Sí, els meus cosins i jo sempre estem en contacte gràcies a l’ordinador. Si vols quan arribi allà podem fer el mateix.
- D’acord! Així no et trobaré tant a faltar. M’agrada que acabi el cole, però no m’agrada deixar de veure els companys.
L’ordinador és un aparell molt interessant. Si vols estar en contacte amb algú que està lluny pot fer-ho fàcilment. Si necessites informació, busques i la trobes prement quatre tecles i arrossegant el ratolí. Si vols jugar una estoneta, hi trobes jocs de tots tipus. Però... quan necessites l’ordinador i no funciona el món s’enfonsa.
Sembla que ja no podem fer res sense prémer botons a totes hores. Hauríem de recordar que encara podem escriure cartes i enviar-les per correu, que a les biblioteques hi ha llibres amb tota la informació que puguem necessitar, i per jugar, amb uns bons companys està fet!
Dono gràcies de tot el que tenim que ens ajuda a viure més feliços, però m’agradaria saber fer-ne un ús responsable, sense enganxar-me i dependre’n totalment. Senyor, t’ho demano.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada