Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

QUARESMA - 2


1a setmana de Quaresma

Jesús, som a la primera setmana de Quaresma.
Diuen que és un temps per preparar-nos per a la Pasqua.
Que hem de procurar ser millors i demanar-ho en la pregària.
Ajuda’m a ser millor.
T’ho demano.
Ajuda’m a fer les coses amb calma.
T’ho demano.
Ajuda’m a no barallar-me.
T’ho demano.
Ajuda’m a ...................................
T’ho demano.
Ajuda’m a ...................................
T’ho demano.

2a setmana de Quaresma

Jesús, és la segona setmana de Quaresma. Em vull preparar per a la Pasqua.
Et demano en aquesta pregària:
Ajuda’m a no voler tenir sempre raó.
T’ho demano.
Ajuda’m a no dir mentides, ni les petites.
T’ho demano.
Ajuda’m a parlar sense cridar.
T’ho demano.
Ajuda’m perquè no em baralli amb els meus amics.
T’ho demano.
 En la segona setmana de Quaresma i perquè sé que ens estimes, et vull demanar que m’ajudis a millorar en la meva relació amb les persones següents:
................................................................................................................
T’ho demano.
Dóna’ns a elles i a mi bona voluntat perquè ens tractem com a germans teus i fills de Déu que som.

3a setmana de Quaresma

Et demano:
Ajuda’m a compartir les coses, a casa i a l’escola.
Ajuda’m a pensar abans de parlar.
Ajuda’m a no fer rebequeries.
Ajuda’m a ser amable amb els meus germans.
Ajuda’m a ....................................
Ajuda’m a ....................................
Gràcies per escoltar-me!
 Gràcies perquè sé que m’escoltes i jo sé que, si m’esforço, amb la teva ajuda puc millorar. Gràcies Jesús!

4a setmana de Quaresma

M’han dit que he de fer un sacrifici, alguna cosa que em costi.
He pensat:
Fer les paus amb un nen. Ens varem insultar i ara no ens parlem.
Encara que costi, li demanaré perdó.
També vull demanar perdó a .........................
per ..................................................................

5a setmana de Quaresma

Jesús, som a la cinquena setmana.
La Quaresma és un camí llarg. La vida, també. 
Fes que no em cansi d’ajudar, de servir, de ser bona persona, d’estimar tothom.
Que no em costi demanar perdó, ni als altres ni a tu.
Et demano perdó per: ..............................................................
És bonic perdonar. Sé que a Tu t’agrada molt!
Gràcies Jesús per perdonar-me!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada