Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

PREGÀRIA

Abans de començar la pregària és bo prendre consciència del que es va a fer. Busca un lloc tranquil, on puguis trobar pau i recolliment. Escolta la teva respiració i procura que vagi baixant el ritme i llegeix tranquil·lament la pregària. Repeteix les paraules que et semblin més importants.
Pare, vull ser amable i escoltar amb interès i respecte.
Ajuda’m a ser atent amb els avis i la gent gran. Que quan em parlin els escolti amb atenció i procuri aprendre de la seva experiència.
M’agradaria ser capaç d’escoltar els meus companys tal com a mi m’agrada que m’escoltin. 
A l’escola, quan el mestre parla, hauria d’estar ben atent i no distreure’m amb qualsevol cosa. Així no hauria d’interrompre el mestre per demanar que ho repetís i podria treballar amb més tranquil·litat.
Pare, no vull ser sord a la vida i el meu entorn.
Si aprenc a escoltar segurament aprendré a dialogar i evitaré conflictes amb la gent del meu entorn.
Pare, et dono gràcies pel do de la paraula i la comunicació. Fes que en sàpiga fer un bon ús.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada