Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

PREGÀRIA - MEDITAR

La mare feia dies que em deia que un dia m’ensenyaria a meditar, que és una forma de pregar. Ella cada dia ho fa una estona i tots a casa respectem el silenci i la calma que necessita. Avui m’ha deixat fer-ho amb ella. Potser demà hi tornarem. Jo ho vull. M’ha agradat. M’hi he sentit molt a gust.
·        Per començar hem buscat un lloc tranquil i silenciós.
·        En una postura relaxada hem calmat el ritme de la respiració i hem dit: “Senyor jo crec que ets en mi, t’ofereixo tots els meus pensaments, sentiments i accions i et demano que durant el temps de pregària m’ajudis amb la teva llum i el teu amor.”
·        Hem llegit el text lentament, quasi paraula per paraula, mirant d’entendre bé el què dèiem.
Que la nostra mirada sigui sempre neta i clara.
Que els nostres llavis només sàpiguen encoratjar.
Que la nostra actitud sigui ben ferma i valenta.
Que les nostres mans siguin generoses per a donar.
Que el nostre cor estigui obert per estimar tothom.
Que els nostres passos ens portin allà on puguem servir i donar alegria.
Que la nostra vida sigui radiant i generosa.
Que el nostre cor tingui sempre la pau del Senyor.

·        Hem buscat  en el text coses que tinguin relació amb Déu i amb la nostra vida.
·        Les coses que hem trobar o que ens han il·luminat les hem convertit en pregària espontània amb el Senyor, donant gràcies, demanant, fent algun propòsit, callant en la seva presència... etc. 
·        Hem tornat a llegir, hem tornat a reflexionar buscant la manera de viure tot el que hem pregat. Hem comentat com ha anat la meditació i hem donat gràcies  al Senyor.
Ha estat una estona molt especial. Ara em sento forta, alegre, amb moltes ganes de  viure. Me’n vaig a fer companyia a la meva germaneta que està malalta i li explicaré contes, jugarem a cartes , faré el que ella necessiti. Em sento plena d’energia.
Gràcies Senyor per  viure dins nostre i per ser la nostra llum, la nostra força i la nostra guia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada