Translate

dijous, 19 de juliol del 2012

PREGAR AMB GUST A DÉU


PREGAR AMB GUST A DÉU

Pregar amb el gust és reconèixer en la nostra vida quines són les coses que tenen gust a Déu.
Algunes coses que tenen bon gust
Deixar que el meu germà agafi la darrera galeta que tant de gust em venia.
El menjar que els meus pares han preparat amb il·lusió perquè saben que m’agrada. El menjar que no m’agrada però que m’ajuda a créixer i és bo per al meu cos. Ara pots afegir més coses que tenen bon gust.
Algunes coses que tenen mal gust
Els que passen gana a tants racons del món coneguts i desconeguts o al meu barri/poble. Aquelles persones que es posen malaltes de tant fer règim perquè volen ser més macos. Els que estan tips de tant menjar, beure, fumar i només així saben divertir-se.  Ara pots afegir més coses que tenen mal gust.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada