Translate

diumenge, 22 de juliol del 2012

PREGÀRIA PER LA PAU

Pare nostre, que ens heu donat el vostre Fill, per que fos Ell la nostra pau, escolteu la nostra pregària en aquesta hora i feu que arribi fins a nosaltres la pau que Ell, el Salvador, ha portat als seus deixebles i a tots els homes de bona voluntat.
Ell ha vingut per unir el que estava dividit, per destruir el pecat i l'odi, que porten a la mort, i per despertar en nosaltres la vocació a la unitat i a la germanor. Ajudeu-nos en el nostre compromís de cristians i ciutadans, a construir la pau i la justícia,  amb l'esperit obert a tothom.
Maria, reina de la pau traieu de les nostres terres, l'esperit de discòrdia i ajunteu tots els vostres fills amb cor de germans.
Vull Senyor meu, agrair el què fas en mi.  Vull cantar fort, pel gran goig que em fas sentir.  Gràcies per la vida, gràcies pel treball,  gràcies pel somriure, gràcies pels germans.   TU, JESÚS , EM DÓNES PAU,  LA PAU QUE FA VIURE EL MEU COR.  TU, JESÚS, EM DIUS BEN FORT QUE ENS HEM D’ESTIMAR DE DEBÒ.   Fes que el meu cor mai no deixi de cantar.  Fes que tot jo visqui sempre al teu costat.  Gràcies pel que em dones, gràcies pel descans,  gràcies pel conviure, gràcies pels infants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada