Translate

dissabte, 21 de juliol del 2012

LA CANDELERA - 2


LA CANDELERA

La Candelera és una festa que commemora la presentació de l’Infant Jesús al temple de Jerusalem 40 dies després de Nadal, el dia 2 de febrer.
Per celebrar-ho a missa es reparteix candeles destinades a orientar –nos pel camí de la vida.
Quan arriba aquesta data, a casa desfem el pessebre que vam fer per la Puríssima. Els avis diuen que la tradició així ho marca.
Quan anem a missa i ens donen les candeles, a mi em sembla un moment una mica màgic; tothom està en silenci, concentrat en la llum  del foc i sembla com si Déu estigués més a prop de tots nosaltres.
Jesús, tu ets la llum de la nostra vida.
Sempre que em sento enfadat, cansat o trist i prego, dins el meu cor s’encén una llumeta que m’il·lumina i m’escalfa.
Gràcies per estar sempre a prop meu, esperant-me i amb ganes d’ajudar-me i orientar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada