Translate

dijous, 19 de juliol del 2012

JO HAVIA DEMANAT...


JO HAVIA DEMANAT...

Jo havia demanat a Déu la força per obtenir l’èxit.
Ell m’he fet feble, a fi que aprengui humilment a obeir.
Jo havia demanat la salut per fer grans coses.
Ell m’ha donat la malaltia perquè faci coses millors.
Jo havia demanat la riquesa per poder ser feliç.
Ell m’ha donat la pobresa perquè pugui ser assenyat.
Jo havia demanat el poder per ser apreciat dels homes.
Ell m’ha donat la feblesa a fi que senti necessitat de Déu.
Jo havia demanat un company a fi de no viure sol.
Ell m’ha donat un cor a fi que pugui estimar tots els meus germans.
Jo havia demanat coses que poguessin alegrar la meva vida.
Jo he rebut la vida a fi que em pugui alegrar de totes les coses.
No he rebut res del que havia demanat
però he rebut tot allò que havia esperat.
Malgrat jo mateix,
les meves pregàries no formulades han estat escoltades.
Jo sóc, entre els homes, el més abundosament omplert. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada