Translate

dijous, 19 de juliol del 2012

JESÚS, SEMPRE PRESENT EN NOSALTRES


JESÚS, SEMPRE PRESENT EN NOSALTRES

Els deixebles d’Emaús eren dos amics que quan Jesús va morir es van sentir desanimats i van tornar cap a casa seva. Mentre parlaven de la seva decepció, van sentir la presència de Jesús enmig d’ells, es van encoratjar i van tornar amb els altres deixebles i els van explicar com havien sentit que Jesús estava encara amb ells.
Nosaltres, com van fer els deixebles d’Emaús, fugim de tot allò que en va malament i fàcilment ens sentim desanimats. Hem de pensar que la força de Jesús la tenim amb nosaltres i la podem sentir en qualsevol lloc i en qualsevol moment. De cop podrem entendre tot allò que ens ha passat i el dia tornarà a ser lluminós.
Enmig del meu treball, quan les coses no em surtin com voldria, quan m’enfadi amb algú o quan em senti trist, recitaré la frase “Jesús, estàs amb mi!” i segur que podré acceptar el que m’està passant i trobaré dins meu forces per millorar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada